Gyakran ismételt kérdések

1. Szállítási feltételekre vonatkozó információ.

2. Nyitva tartás, személyes átvételi lehetőség.

3. Mikor kapom meg a csomagot?

5. Külföldi szállítás.

6. A fizetendő összegen felül megjelenik egy „adók összege” tétel. Ezt a tételt külön meg kell fizetnem?

7. Nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

8. Választható szállítási lehetőségek.

 

 1. Szállítási feltételek

A szállításra vonatkozó információk az „Általános szerződési feltételek" pontban olvashatók.

 

2. Nyitva tartás, személyes átvételi lehetőség.

Webáruházunkban leadott rendeléseket futárszolgálattal teljesítjük, személyes átvételre az alábbi telephelyünkön van lehetőség munkanapokon: 6000, Kecskemét, Talfája köz 58/2. Minden esetben előzetes egyeztetést követően az alábbi telefonszámon 30/903-2595

 

3. Mikor kapom meg a csomagot?

A csomagok szállítását a GLS Hungary végzi. A rendeléseket a raktárkészlettől függően két munkanapon belül igyekszünk eljuttatnia vásárlóinknak. A futárszolgálat reggel 8 és este 20 óra között, két alkalommal kísérlik meg kézbesíteni.

 

5. Külföldön élek, hogyan és milyen költséggel tudok rendelni?

Egyelőre csak magyarországi címre teljesítünk megrendelést.

 

6. Az „adók összege". Ezt a tételt külön meg kell fizetnem?

Az adók összegét számvitelileg meg kell jeleníteni, ezért szerepel külön tételként. A tételek összértéke tartalmazza ennek összegét, nem fizetendő pluszban.

 

7. Nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Kérjük, jelezze felénk e-mailben – urologuskecskemet@urologuskecskemet.hu– illetve telefonon +36 30 9032595-ös információs telefonszámunkon. Nyomon követési lehetőségünk segítségével tájékozódunk csomag helyzetéről, majd Önt is informáljuk.

 

8. Választható szállítási lehetőségek.

Jelenleg kizárólag GLS Hungary általi szállítással tudjuk a rendeléseket teljesíteni.

Amennyiben ettől eltérő az igénye, kérjük, jelezze e-mailben – urologus@urologuskecskemet.hu – illetve telefonon +36 30 903-2595-ös telefonszámunkon.


Top